KUNTILANAK BERANAK Movie Trailer

KUNTILANAK BERANAK Movie Trailer

[media id=279 width=500 height=400]

Sinopsis

Obsesi Bimo adalah membuat tayangan televisi yang berbau horror dengan konsep yang belum pernah ada.

Bersama Mia, Aline dan Bobby mereka sepakat akan menguak cerita tentang seorang ronggeng yang hilang.

Di saat mereka akan melakukan perjalanan mencari kampung di mana ronggeng itu hilang, salah satu teman mereka memaksa mereka untuk ikut.

Akhirnya mereka semua setuju Dea ikut dengan mereka.

Di kampung tersebut, tak satu orangpun mau bercerita tentang peristiwa yang membuat ronggeng itu hilang

Saat mereka memutuskan untuk pulang, mereka di datangi seseorang yang bisu, yang mau mengantarkan mereka ke rumah pimpinan ronggeng.

Ibu Aline yang seorang cenayang melihat ada sesuatu yang tidak beres terjadi pada Aline.

Ibunya meminta Aline untuk tidak kembali ketempat itu.

Aline memberitahu Bimo, tapi Bimo tidak percaya. Mereka tetap menyelidiki dan membuat dokumentasi si penari ronggeng yang hilang. Dengan membuka paksa rumah milik ronggeng itu, mereka pun masuk. Satu persatu mereka mati

Akhirnya tinggal Aline dan Mia dan penyebab kematian penari ronggeng itu adalah susuk yang masih tertanam di tubuh si penari.

Pilihan yang demikian sulit terjadi pada Mia dan Aline ketika hendak menyelamatkan diri, apakah mati bersama teman-temannya dan menolong si penari ronggeng agar dapat bebas dari susuk dan mati dengan tenang, atau mencari jalan dan keluar dari rumah itu.

Sutradara

Ian Jacobs

Pemeran

Garneta Haruni
Monique Henry
Dion Wiyoko
Vikri Rahmat
Ismi Melinda

Genre

Seram

KUNTILANAK BERANAK, KUNTILANAK BERANAK foto, KUNTILANAK BERANAK gambar, KUNTILANAK BERANAK video, KUNTILANAK BERANAK indon, KUNTILANAK BERANAK indo, KUNTILANAK BERANAK indonesia, KUNTILANAK BERANAK hantu, KUNTILANAK BERANAK  misteri, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri cerita, KUNTILANAK BERANAK aneh, misteri, hantu misteri, hantu foto, hantu gambar, hantu video, hantu kawan, hantu toyo

Misteri Kek Paling Mahal Di Malaysia

Misteri Kek Paling Mahal Di Malaysia

Pisau terkedu tengok resit bayaran kek yang ditempah khas untuk elitis PAS Kelantan.Mewah jugak kehidupan mereka,harga kek sebijik sama harga instalment kereta myvi.

Pisau tak nafikan jugak,memang sesuai kek mahai mahai ni untuk wali selipar, kek mahai lembut ,sedap,tak manis sangat,tak keras sangat, sesuai untuk orang tua seperti wali selipar nak makan, tak la susah sangat nak makan ,tak payah susah susah tanggal gigi palsu.

Tapikan masuk akal kah harga kek semahal tu? Ramuan apa yang dia pakai sampai harga semahal tu?Berapa tingkat kek tu?6 tingkat?

Setau aku kek paling mahal kat Secret Recipe jer,tak sangka di Kelantan ada kek yang paling mahal. Tapi tak apalah,dah jadi taik kek tu,tapi bau taik tetap ada,buktinya resit di atas tu.

Misteri Kek,Misteri Kek misteri,Misteri Kek foto, Misteri Kek gambar, Misteri Kek video, Misteri Kek toyol, Misteri Kek melayu, Misteri Kek peristiwa,Misteri Kek malaysia,Misteri Kek bf1, misteri foto,misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri kl, misteri bf1, Misteri Kek  misteri,Misteri Kek foto, Misteri Kek video,Misteri Kek melayu, Misteri Kek layu, Misteri Kek melay, Misteri Kek  malaysia,Misteri Kek  indon, Misteri Kek indo, Misteri Kek indonesia, Misteri Kek teman, Misteri Kek kl,Misteri Kek  bf1,misteri, gambar hantu batu, video hantu batu, kawan Misteri Kek ,toyo Misteri Kek, cari Misteri Kek ,Misteri Kek  melayu, misteri, foto, gambar, video, melayu, layu, melay, malaysia, indon,indo, indonesia

Hantu Sundel Bolong Asli Di Bawah Pohon

hantu hantu kuntilanak di hutan

Hantu Sundel Bolong Asli Di Bawah Pohon

Biasanya ketika saya menonton hantu kuntilanak, saya sering mempertimbangkan dan determind apakah itu benar atau palsu. Salah satu hantu paling menakutkan, seperti apa yang bisa Anda lihat pada gambar di atas, di sisi theleft manusia, yang ada orang transparan. Yang tampak seperti wanita tua dan gaun putih dan rambut panjang.
Ya yang tampaknya seperti foto nyata kuntilank. Saya kira ini WAC gambar diambil secara tidak sengaja, hal itu mungkin laki-laki pada gambar tidak tahu bahwa dia telah menangkap gambar di tempat yang salah. Itu sangat baik karena laki-laki pada gambar masih hidup dan berbagi foto ini untuk kita.

Hantu Sundel Bolong, Hantu Sundel Bolong  misteri, Hantu Sundel Bolong  foto, Hantu Sundel Bolong gambar, Hantu Sundel Bolong  video, Hantu Sundel Bolong   toyol, Hantu Sundel Bolong  melayu, Hantu Sundel Bolong  peristiwa, Hantu Sundel Bolong   malaysia, Hantu Sundel Bolong  bf1, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri kl, misteri bf1, Hantu Sundel Bolong  misteri, Hantu Sundel Bolong  foto, Hantu Sundel Bolong  video,  Hantu Sundel Bolong  melayu, Hantu Sundel Bolong  layu, Hantu Sundel Bolong  melay, Hantu Sundel Bolong  malaysia, Hantu Sundel Bolong  indon, Hantu Sundel Bolong  indo, Hantu Sundel Bolong  indonesia, Hantu Sundel Bolong   teman, Hantu Sundel Bolong   kl, Hantu Sundel Bolong  bf1,misteri, gambar Hantu Sundel Bolong ,  video Hantu Sundel Bolong , kawan Hantu Sundel Bolong , toyo Hantu Sundel Bolong  , cari Hantu Sundel Bolong  ,Hantu Sundel Bolong   melayu, misteri, foto, gambar, video, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia,takut,bf1,