Tag Archives: Gambar Hantu Misteri

Hantu KFC

Hantu KFC, Gambar Hantu  Misteri,Gambar Hantu , Gambar Hantu Misteri, Gambar Hantu seram, Gambar Hantu aneh, Gambar Hantu berhantu, Gambar Hantu menakutkan, Gambar Hantu seram, Gambar Hantu cerita,Gambar Hantu latar belakang,Gambar Hantu misteri nusantara, Gambar Hantu cacat, Gambar Hantu alam ghaib, Gambar Hantu dunia,Gambar Hantu  belaan ,Gambar Hantu  video,Gambar Hantu  aneh,Gambar Hantu  youtube,Gambar Hantu ngeri,Hantu lapar,

Hantu KFC

Orang Malaysia memang gemar makan KFC. Ayam goreng KFC memang enak dan digemari oleh kanak-kanak dan dewasa. Sekali-sekala kita akan melepak di KFC untuk makan ayam. Orang yang kuat makan KFC mungkin dipanggil Hantu KFC tapi itu bukan halnya dengan gambar hantu kali ini. Ini adalah penampakan hantu yang tidak sengaja dirakam dalam restoran KFC.

kfc

Gambar dikirimkan oleh saudara Izo. Ditangkap di KFC Jam Besar Sungai Petani, Kedah. Izo berkata :

“FYI, gambaq ni diambil di tingkat 2 KFC ni & cermin yg menampakkan imej entiti tu adalah cermin luar bangunan & amatlah mustahil sekiranya ada orang yg nak mengusik kawan2 aku tu.Member aku cuma perasan imej tu bila dia nak send mms kat awek dia.”

Ya adik-adik. Kalau ada tertangkap gambar hantu, jangan lupa mms kat awek. Kalaulah gambar ini refleksi cahaya ataupun kesilapan kamera, kenapa wajahnya begitu jelas?

Gambar Hantu Di Kamera Speedtrap

Gambar Hantu Di Kamera Speedtrap, Gambar Hantu  Misteri,Gambar Hantu , Gambar Hantu Misteri, Gambar Hantu seram, Gambar Hantu aneh, Gambar Hantu berhantu, Gambar Hantu menakutkan, Gambar Hantu seram, Gambar Hantu cerita,Gambar Hantu latar belakang,Gambar Hantu misteri nusantara, Gambar Hantu cacat, Gambar Hantu alam ghaib, Gambar Hantu dunia,Gambar Hantu  belaan ,Gambar Hantu  video,Gambar Hantu  aneh,Gambar Hantu  youtube,Gambar Hantu ngeri

Gambar Hantu Di Kamera Speedtrap

speedtrap

Khabarnya kamera speedtrap ni infrared, sebab malam-malam pun boleh ambik gambar. Tak mustahil la terambik gambar hantu sekali.

Entahkan makcik berdiri tepi jalan je. Walaubagaimanapun gambar hantu ini sangat popular pada tahun 2002 yang lalu. ;D


Gambar Hantu Ulu Yam

Gambar Hantu Ulu Yam, Gambar Hantu  Misteri,Gambar Hantu , Gambar Hantu Misteri, Gambar Hantu seram, Gambar Hantu aneh, Gambar Hantu berhantu, Gambar Hantu menakutkan, Gambar Hantu seram, Gambar Hantu cerita,Gambar Hantu latar belakang,Gambar Hantu misteri nusantara, Gambar Hantu cacat, Gambar Hantu alam ghaib, Gambar Hantu dunia,Gambar Hantu  belaan ,Gambar Hantu  video,Gambar Hantu  aneh,Gambar Hantu  youtube,Gambar Hantu ngeri

Gambar Hantu Ulu Yam

gambarhantu.blogspot.com

Gambar ini adalah antara gambar hantu yang terawal dan terpopular di Malaysia. Siap masuk suratkhabar lagi beb. Skang aku paparkan kembali untuk renungan golongan muda.

Dikatakan gambar ini diambil di Ulu Yam. Bayi itu menangis tak henti-henti ketika melewati jalan tersebut. Untuk menenangkan bayi, seorang penumpang mengambil gambar bayi tersebut. Selepas dicuci maka ternampaklah penampakan makhluk misteri di dalam gambar. Maka terjawaplah persoalan mengapa bayi tu menangis tak henti-henti.
Gambar ini pernah mengemparkan negara sekitar 90an dulu.