Tag Archives: haji

TELUR BERKALIMAH ALLAH

kulittelur

TELUR BERKALIMAH ALLAH

KUALA BELAIT – Seisi keluarga yang sedang menyediakan bunga telur untuk majlis khatam al-Quran di salah sebuah sekolah agama dekat sini gempar dan takjub apabila mendapati sebiji daripada 30 biji telur bakal dijadikan sedekah pada majlis bertulisan jawi kalimah suci Allah.

Ketua keluarga itu, Awang Haji Jainal Amit yang merupakan salah seorang pekerja Syarikat Minyak Brunei Shell memberitahu Media Permata hari ini, keganjilan pada telur berkenaan mula disedari oleh anak perempuannya ketika menyiapkan bungkusan bunga telur yang bakal dijadikan sedekah pada majlis itu.

Awang Haji Jainal yang ingin mendapatkan kepastian berkenaan kalimah itu kemudiannya membawanya untuk ditunjukkan kepada salah seorang guru agama yang mengesahkan bahawa ia adalah kalimah suci Allah.

Beliau dan keluarga bagaimanapun bercadang menyimpan telur itu sebagai peringatan besarnya kuasa Illahi sehinggakan telur yang hendak dijadikan sedekah bagaikan turut berzikir memuji keEsaannya.


telur, telur musik, telur video, telur foto, telur cinta, telur berita, telur awek, telur kontraksi, telur Hiburan, telur malaysia, telur Melayu, telur Indon, telur Indonesia, telur gambar, telur cerita, telur pilihan, telur kl, telur bf1,Berita Hiburan musik, Berita Hiburan video, Berita Hiburan, Berita, Hiburan cinta, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan, Berita Hiburan Indonesia,Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan bf1, Artis musik, Artis video, Artis foto,Artis berita, Artis awek, Artis kontraksi, Artis Hiburan, Artis malaysia, Artis Melayu, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis gambar, Artis cerita, Artis pilihan, Artis kl, Artis bf1, Artis foto, Artis Indon, Artis cinta, hiburan malaysia, hiburan melayu, hiburan korea, hiburan jepun, hiburan

TELUR BERKALIMAH ALLAH

kulittelur

TELUR BERKALIMAH ALLAH

Seisi keluarga yang sedang menyediakan bunga telur untuk majlis khatam al-Quran di salah sebuah sekolah agama dekat sini gempar dan takjub apabila mendapati sebiji daripada 30 biji telur bakal dijadikan sedekah pada majlis bertulisan jawi kalimah suci Allah.

Ketua keluarga itu, Awang Haji Jainal Amit yang merupakan salah seorang pekerja Syarikat Minyak Brunei Shell memberitahu Media Permata hari ini, keganjilan pada telur berkenaan mula disedari oleh anak perempuannya ketika menyiapkan bungkusan bunga telur yang bakal dijadikan sedekah pada majlis itu.

Awang Haji Jainal yang ingin mendapatkan kepastian berkenaan kalimah itu kemudiannya membawanya untuk ditunjukkan kepada salah seorang guru agama yang mengesahkan bahawa ia adalah kalimah suci Allah.

Beliau dan keluarga bagaimanapun bercadang menyimpan telur itu sebagai peringatan besarnya kuasa Illahi sehinggakan telur yang hendak dijadikan sedekah bagaikan turut berzikir memuji keEsaannya.


TELUR, TELUR musik, TELUR video, TELUR foto, TELUR cinta, TELUR berita, TELUR awek, TELUR kontraksi, TELUR Hiburan, TELUR malaysia, TELUR Melayu, TELUR Indon, TELUR Indonesia, TELUR gambar, TELUR cerita, TELUR pilihan, TELUR kl, TELUR bf1,Berita Hiburan musik, Berita Hiburan video, Berita Hiburan, Berita, Hiburan cinta, Berita Hiburan berita, Berita Hiburan awek, Berita Hiburan kontraksi, Berita Hiburan Hiburan, Berita Hiburan malaysia, Berita Hiburan Melayu, Berita Hiburan, Berita Hiburan Indonesia,Berita Hiburan gambar, Berita Hiburan cerita, Berita Hiburan pilihan, Berita Hiburan kl, Berita Hiburan bf1, Artis musik, Artis video, Artis foto,Artis berita, Artis awek, Artis kontraksi, Artis Hiburan, Artis malaysia, Artis Melayu, Artis Indon, Artis Indonesia, Artis gambar, Artis cerita, Artis pilihan, Artis kl, Artis bf1, Artis foto, Artis Indon, Artis cinta, hiburan malaysia, hiburan melayu, hiburan korea, hiburan jepun, hiburan


AJAIB ! – KUCING MENYENTUH KA’BAH

Kucing

AJAIB ! – KUCING MENYENTUH KA’BAH

[media id=212 width=500 height=400]

Kejadian ini, dimana saat kamera men-shoot, penampakan kucing berjalan menyentuh¬† ka’bah, biasa, atau ajaib?. Semua kejadian adalah Taqdir Illahi, kucing bisa¬† apa saja dan bisa saja gak pengen nyentuh apa-apa, tu kucing nyentuh ka’bah seperti pengakuan bahwa ibadah ini adalah haq-kebenaran

kiblat ini haq kebenaran arah sholat dan juga sholat pun adalah haq, haji memiliki sunnah menyentuh kabah, keinginan megang kabah, nah mahluk Allah ini pun juga pengen, emang manusia aja…

pikir dong, mikir, ini cuma salah satu kejadian keajaiban yg Allah unjukkan pada kita,simak semua video jampanx,masih banyak lagi tuh, dari sains juga ada.

Allah maha BAIK, Dia pertunjukkan kekuasaan-Nya, untuk menunjukkan Islam itu BENAR, TANDA itu tentunya dijaman ini diperlukan, sebagai ketegasan pd kita mahluk yg lemah,RAHASIA itu, kenapa Allah mempertunjukkan kekuasaan-Nya dengan porsi yang lebih, agar MANUSIA tidak RAGU2 dgn kebenaran itu sendiri, kalo udah mati-celakalah bagi orang yg ingkar

KUCING MENYENTUH KABAH,KUCING MENYENTUH KABAH misteri,KUCING MENYENTUH KABAH foto, KUCING MENYENTUH KABAH gambar, KUCING MENYENTUH KABAH video, KUCING MENYENTUH KABAH toyol, KUCING MENYENTUH KABAH melayu, KUCING MENYENTUH KABAH peristiwa, KUCING MENYENTUH KABAH malaysia, KUCING MENYENTUH KABAH bf1, misteri foto,misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri kl, misteri bf1, KUCING MENYENTUH KABAH misteri,KUCING MENYENTUH KABAH foto, KUCING MENYENTUH KABAH video,KUCING MENYENTUH KABAH melayu, KUCING MENYENTUH KABAH layu, KUCING MENYENTUH KABAH melay, KUCING MENYENTUH KABAH malaysia,KUCING MENYENTUH KABAH indon, KUCING MENYENTUH KABAHindo, KUCING MENYENTUH KABAH indonesia, KUCING MENYENTUH KABAH teman, KUCING MENYENTUH KABAH kl,KUCING MENYENTUH KABAH bf1,misteri, gambar hantu batu, video hantu batu, kawan KUCING MENYENTUH KABAH,toyo KUCING MENYENTUH KABAH, cari KUCING MENYENTUH KABAH, KUCING MENYENTUH KABAH melayu, misteri, foto, gambar, video, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia,takut,bf1,