Tag Archives: kawan Hantu

Bayangan Hantu Di Cermin

hantu_cermin

Bayangan Hantu Di Cermin

Gambar dikirimkan melalui emel. Timbul jelmaan wajah manusia di cermin. Mungkinkah imej tersebut adalah refleksi seseorang yang berdiri di sebelah kamera? Mengikut saiz dan kedudukan refleksi tersebut, ‘orang’ yang berdiri itu haruslah berada hampir dennan akak pakai baju warna biru tu. Adakah ini hantu?

Hantu Di Cermin,  Hantu Di Cermin misteri, Hantu Di Cermin foto, Hantu Di Cermin gambar, Hantu Di Cermin video, Hantu Di Cermin toyol, Hantu Di Cermin  cari, Hantu Di Cermin melayu, Hantu Di Cermin peristiwa, Hantu Di Cermin hantu, Hantu Di Cermin malaysia, Hantu Di Cermin hantu, Hantu Di Cermin bf1, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri artis, misteri cari, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri hantu, misteri kl, misteri bf1, hantu misteri, hantu foto, hantu gambar, hantu video, hantu kawan, hantu toyo, hantu artis, hantu cari, hantu melayu, hantu layu, hantu melay, hantu malaysia, hantu indon, hantu indo, hantu indonesia, hantu takut, hantu teman, hantu hantu, hantu kl, hantu bf1,misteri gay, foto hantu, gambar hantu, video hantu, kawan hantu, toyo hantu, artisgay, cari hantu, hantumelayu, takut hantu, teman hantu, hantu hantu, misteri, foto, gambar, video, kawan, toyo, artis, cari, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia, takut, teman, hantu, kl, bf1, cari misteri, cari toyo, cari gambar, cari cari, cari teman, cari bf1

Babi Berwajah Manusia

babi1agiangi2

Babi Berwajah Manusia

Biasa kita dengar cerita pasal manusia berwajah babi (kes-kes menguruskan jenazah) tapi kali ini kat Indonesia dikejutkan dengan fenomena babi yang dilahirkan mirip wajah manusia. Siap ada pusar rambut kat atas dahi lagi.

Kalau diteliti, anak babi ni takde la muka macam manusia sangat. Cuma dia nyaris jadi cyclop (satu mata) je. Cuba tengok betul-betul. Ini kategori ‘deformed’ dan tumbesaran dia dalam rahim tu terganggu sikit dan akhirnya tak berapa nak jadi. Tu nampak macam ada dahi, hidung mancung (memang babi hidung mancung beb..)

Dalam rahim ye adik-adik, pembesaran tu (pertumbuhan daging) jadi dari kiri dan kanan dan bercantum di hadapan muka (sebab tu kita ada.. apa tu.. yang antara hidung ngan bibir tu..). Kes babi ni dia
terbantut sampai struktur tengkor dia tak sempat mengunjur ke hadapan.
Tu jadi macam tengkorak manusia.

Babi Berwajah Manusia,  Babi Berwajah Manusia misteri, Babi Berwajah Manusia foto, Babi Berwajah Manusia gambar, Babi Berwajah Manusia video, Babi Berwajah Manusia toyol, Babi Berwajah Manusia  cari, Babi Berwajah Manusia melayu, Babi Berwajah Manusia peristiwa, Babi Berwajah Manusia hantu, Babi Berwajah Manusia malaysia, Babi Berwajah Manusia hantu, Babi Berwajah Manusia bf1, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri artis, misteri cari, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri hantu, misteri kl, misteri bf1, hantu misteri, hantu foto, hantu gambar, hantu video, hantu kawan, hantu toyo, hantu artis, hantu cari, hantu melayu, hantu layu, hantu melay, hantu malaysia, hantu indon, hantu indo, hantu indonesia, hantu takut, hantu teman, hantu hantu, hantu kl, hantu bf1,misteri gay, foto hantu, gambar hantu, video hantu, kawan hantu, toyo hantu, artisgay, cari hantu, hantumelayu, takut hantu, teman hantu, hantu hantu, misteri, foto, gambar, video, kawan, toyo, artis, cari, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia, takut, teman, hantu, kl, bf1, cari misteri, cari toyo, cari gambar, cari cari, cari teman, cari bf1

Hantu Cermin

images

Hantu Cermin

[media id=12 width=500 height=400]

meremang gak bulu siap ngan sound efect but benda tu edit la..cuba tengok betul betul masa slow montion kenapa gambar dalam? cermin dan luar cermin seakan same sepatutnya cermin satu benda pembalikan imej.

Hantu Cermin,  Hantu Cermin misteri, Hantu Cermin foto, Hantu Cermin gambar, Hantu Cermin video, Hantu Cermin toyol, Hantu Cermin  cari, Hantu Cermin melayu, Hantu Cermin peristiwa, Hantu Cermin hantu, Hantu Cermin malaysia, Hantu Cermin hantu, Hantu Cermin bf1, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri artis, misteri cari, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri hantu, misteri kl, misteri bf1, hantu misteri, hantu foto, Hantu Cermin, hantu video, hantu kawan, hantu toyo, hantu artis, hantu cari, hantu melayu, hantu layu, hantu melay, hantu malaysia, hantu indon, hantu indo, hantu indonesia, hantu takut, hantu teman, hantu hantu, hantu kl, hantu bf1,misteri gay, foto hantu, gambar hantu, video hantu, kawan hantu, toyo hantu, artisgay, cari hantu, hantumelayu, takut hantu, teman hantu, hantu hantu, misteri, foto, gambar, video, kawan, toyo, artis, cari, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia, takut, teman, hantu, kl, bf1, cari misteri, cari toyo, cari gambar, cari cari, cari teman, cari bf1