Tag Archives: Misteri Kek toyol

Misteri Kek Paling Mahal Di Malaysia

Misteri Kek Paling Mahal Di Malaysia

Pisau terkedu tengok resit bayaran kek yang ditempah khas untuk elitis PAS Kelantan.Mewah jugak kehidupan mereka,harga kek sebijik sama harga instalment kereta myvi.

Pisau tak nafikan jugak,memang sesuai kek mahai mahai ni untuk wali selipar, kek mahai lembut ,sedap,tak manis sangat,tak keras sangat, sesuai untuk orang tua seperti wali selipar nak makan, tak la susah sangat nak makan ,tak payah susah susah tanggal gigi palsu.

Tapikan masuk akal kah harga kek semahal tu? Ramuan apa yang dia pakai sampai harga semahal tu?Berapa tingkat kek tu?6 tingkat?

Setau aku kek paling mahal kat Secret Recipe jer,tak sangka di Kelantan ada kek yang paling mahal. Tapi tak apalah,dah jadi taik kek tu,tapi bau taik tetap ada,buktinya resit di atas tu.

Misteri Kek,Misteri Kek misteri,Misteri Kek foto, Misteri Kek gambar, Misteri Kek video, Misteri Kek toyol, Misteri Kek melayu, Misteri Kek peristiwa,Misteri Kek malaysia,Misteri Kek bf1, misteri foto,misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri kl, misteri bf1, Misteri Kek  misteri,Misteri Kek foto, Misteri Kek video,Misteri Kek melayu, Misteri Kek layu, Misteri Kek melay, Misteri Kek  malaysia,Misteri Kek  indon, Misteri Kek indo, Misteri Kek indonesia, Misteri Kek teman, Misteri Kek kl,Misteri Kek  bf1,misteri, gambar hantu batu, video hantu batu, kawan Misteri Kek ,toyo Misteri Kek, cari Misteri Kek ,Misteri Kek  melayu, misteri, foto, gambar, video, melayu, layu, melay, malaysia, indon,indo, indonesia