Tag Archives: nampak

Babi Berwajah Manusia

babi1agiangi2

Babi Berwajah Manusia

Biasa kita dengar cerita pasal manusia berwajah babi (kes-kes menguruskan jenazah) tapi kali ini kat Indonesia dikejutkan dengan fenomena babi yang dilahirkan mirip wajah manusia. Siap ada pusar rambut kat atas dahi lagi.

Kalau diteliti, anak babi ni takde la muka macam manusia sangat. Cuma dia nyaris jadi cyclop (satu mata) je. Cuba tengok betul-betul. Ini kategori ‘deformed’ dan tumbesaran dia dalam rahim tu terganggu sikit dan akhirnya tak berapa nak jadi. Tu nampak macam ada dahi, hidung mancung (memang babi hidung mancung beb..)

Dalam rahim ye adik-adik, pembesaran tu (pertumbuhan daging) jadi dari kiri dan kanan dan bercantum di hadapan muka (sebab tu kita ada.. apa tu.. yang antara hidung ngan bibir tu..). Kes babi ni dia
terbantut sampai struktur tengkor dia tak sempat mengunjur ke hadapan.
Tu jadi macam tengkorak manusia.

Babi Berwajah Manusia,  Babi Berwajah Manusia misteri, Babi Berwajah Manusia foto, Babi Berwajah Manusia gambar, Babi Berwajah Manusia video, Babi Berwajah Manusia toyol, Babi Berwajah Manusia  cari, Babi Berwajah Manusia melayu, Babi Berwajah Manusia peristiwa, Babi Berwajah Manusia hantu, Babi Berwajah Manusia malaysia, Babi Berwajah Manusia hantu, Babi Berwajah Manusia bf1, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri artis, misteri cari, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri hantu, misteri kl, misteri bf1, hantu misteri, hantu foto, hantu gambar, hantu video, hantu kawan, hantu toyo, hantu artis, hantu cari, hantu melayu, hantu layu, hantu melay, hantu malaysia, hantu indon, hantu indo, hantu indonesia, hantu takut, hantu teman, hantu hantu, hantu kl, hantu bf1,misteri gay, foto hantu, gambar hantu, video hantu, kawan hantu, toyo hantu, artisgay, cari hantu, hantumelayu, takut hantu, teman hantu, hantu hantu, misteri, foto, gambar, video, kawan, toyo, artis, cari, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia, takut, teman, hantu, kl, bf1, cari misteri, cari toyo, cari gambar, cari cari, cari teman, cari bf1

Gambar Jin Dalam Botol

Gambar Jin Dalam Botol, Jin Dalam Botol Misteri,Jin Dalam Botol Misteri, Jin Dalam Botol seram, Jin Dalam Botol aneh, Jin Dalam Botol berhantu, Jin Dalam Botol menakutkan, Jin Dalam Botol seram, Jin Dalam Botol cerita,Jin Dalam Botol latar belakang,Jin Dalam Botol misteri nusantara, Jin Dalam Botol cacat,Jin Dalam Botol alam ghaib, Jin Dalam Botol dunia,Jin Dalam Botol  belaan ,Jin Dalam Botol  video,Jin Dalam Botol  aneh,Jin Dalam Botol youtube,Jin Dalam Botol ngeri

Gambar Jin Dalam Botol

genie-in-bottle

Jika diperhatikan dengan teliti di bahagian atas botol kita boleh nampak bayangan jin. Jin ini telah ditangkap dalam satu kes kerasukan yang berlaku baru-baru ini.

Misteri Pontianak

Misteri Pontianak,Jelmaan Wanita, Jelmaan Wanita Misteri,Jelmaan Wanita hantu, Jelmaan Wanita Misteri, Jelmaan Wanita seram, Jelmaan Wanita aneh, Jelmaan Wanita berhantu, Jelmaan Wanita menakutkan, Jelmaan Wanita seram, Jelmaan Wanita cerita,Jelmaan Wanita gambar, Jelmaan Wanita foto,Jelmaan Wanita latar belakang, Jelmaan Wanita misteri nusantara, Jelmaan Wanita cacat, Jelmaan Wanita alam ghaib, Jelmaan Wanita dunia,Jelmaan Wanita belaan,Jelmaan Wanita video,Jelmaan Wanita aneh,Jelmaan Wanita youtube,

Misteri Pontianak

wanita-bertenggek

Kiriman gambar kali ini dihantar oleh Mohd Azlan. Gambar hantu ini popular beberapa tahun yang lalu. Kini kami paparkan kembali untuk analisis pelawat-pelawat baru. Sesiapa yang memiliki gambar yang lebih besar, sila hantarkan kepada kami.

Update : Mohd Azlan menhantar info ini:
“gambar hantu sebenarnya bukan dekat apartment mont kiara. sebenarnya dia diambil oleh sorang budak praktikal(budak taiping,perak)yg sekali praktikal dgn aku.gambar tu disahkan oleh aku mmg gambar betul.gambar tu diambil di satu flat di butterworth,rumah kawan dia.dia tangkap gmbar kawan dia guna kamera nokia sembilu.masa dia ambil gambar tu sebenarnya terdapat kabus/asap putih dibelakang kawan dia.bila dilihat didlm hp barulah nampak ganbar tersebut,apalgi cabutla diorang.”