Tag Archives: rambut

Hantu di Tempat Futsal

Hantu_UiTM

Hantu di Tempat Futsal

Menurut penjaga futsal tersebut, bila sudah lewat tengah malam sering terdengar lagi suara cekikikan seorang perempuan. Kadang-kadang terdengar gemercik suara air seperti sedang dimainkan, dan bola futsal yang sedang dimainkan, dan yang lebih menyeramkan lagi. Pernah penjaga futsal tersebut melihat seorang wanita bergelantungan dengan rambut yang menjuntai kebawah di pohon mangga tetanggaku, yang berada kira-kira 10 meter dari rumahku.

Hantu,  Hantu misteri, Hantu foto, Hantu gambar, Hantu video, Hantu toyol, Hantu  cari, Hantu melayu, Hantu peristiwa, Hantu hantu, Hantu malaysia, Hantu hantu, Hantu bf1, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri artis, misteri cari, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri hantu, misteri kl, misteri bf1, hantu misteri, hantu foto, hantu gambar, hantu video, hantu kawan, hantu toyo, hantu artis, hantu cari, hantu melayu, hantu layu, hantu melay, hantu malaysia, hantu indon, hantu indo, hantu indonesia, hantu takut, hantu teman, hantu hantu, hantu kl, hantu bf1,misteri gay, foto hantu, gambar hantu, video hantu, kawan hantu, toyo hantu, artisgay, cari hantu, hantumelayu, takut hantu, teman hantu, hantu hantu, misteri, foto, gambar, video, kawan, toyo, artis, cari, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia, takut, teman, hantu, kl, bf1, cari misteri, cari toyo, cari gambar, cari cari, cari teman, cari bf1

Babi Berwajah Manusia

babi1agiangi2

Babi Berwajah Manusia

Biasa kita dengar cerita pasal manusia berwajah babi (kes-kes menguruskan jenazah) tapi kali ini kat Indonesia dikejutkan dengan fenomena babi yang dilahirkan mirip wajah manusia. Siap ada pusar rambut kat atas dahi lagi.

Kalau diteliti, anak babi ni takde la muka macam manusia sangat. Cuma dia nyaris jadi cyclop (satu mata) je. Cuba tengok betul-betul. Ini kategori ‘deformed’ dan tumbesaran dia dalam rahim tu terganggu sikit dan akhirnya tak berapa nak jadi. Tu nampak macam ada dahi, hidung mancung (memang babi hidung mancung beb..)

Dalam rahim ye adik-adik, pembesaran tu (pertumbuhan daging) jadi dari kiri dan kanan dan bercantum di hadapan muka (sebab tu kita ada.. apa tu.. yang antara hidung ngan bibir tu..). Kes babi ni dia
terbantut sampai struktur tengkor dia tak sempat mengunjur ke hadapan.
Tu jadi macam tengkorak manusia.

Babi Berwajah Manusia,  Babi Berwajah Manusia misteri, Babi Berwajah Manusia foto, Babi Berwajah Manusia gambar, Babi Berwajah Manusia video, Babi Berwajah Manusia toyol, Babi Berwajah Manusia  cari, Babi Berwajah Manusia melayu, Babi Berwajah Manusia peristiwa, Babi Berwajah Manusia hantu, Babi Berwajah Manusia malaysia, Babi Berwajah Manusia hantu, Babi Berwajah Manusia bf1, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri artis, misteri cari, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri hantu, misteri kl, misteri bf1, hantu misteri, hantu foto, hantu gambar, hantu video, hantu kawan, hantu toyo, hantu artis, hantu cari, hantu melayu, hantu layu, hantu melay, hantu malaysia, hantu indon, hantu indo, hantu indonesia, hantu takut, hantu teman, hantu hantu, hantu kl, hantu bf1,misteri gay, foto hantu, gambar hantu, video hantu, kawan hantu, toyo hantu, artisgay, cari hantu, hantumelayu, takut hantu, teman hantu, hantu hantu, misteri, foto, gambar, video, kawan, toyo, artis, cari, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia, takut, teman, hantu, kl, bf1, cari misteri, cari toyo, cari gambar, cari cari, cari teman, cari bf1

ULAR BERKEPALA MANUSIA DARI NGADILUHUR

default

ULAR BERKEPALA MANUSIA DARI NGADILUHUR

[media id=69 width=500 height=400]

Entah takut pada kamera atau karena hal lain, ular berkepala mirip manusia atau biasa disebut jenglot yang ditemukan paranormal di Desa Ngadiluhur, Kecamatan Balen, Bojonegoro tiba-tiba hilang.

Hilangnya jenglot itupun kembali menggegerkan warga yang hendak menyaksikan langsung jenglot tersebut.

Informasi yang diperoleh Koran SI menyebutkan, jenglot yang ditemukan Mbah Lamidi (47), warga Desa Ngadiluhur disimpan di salah satu kamar rumahnya. Sejak ditemukan pada 7 Mei lalu, warga mulai berdatangan ingin melihat.

Takut terjadi apa-apa, pemiliknya pun membatasi warga yang hendak melihat. Bahkan, lantaran banyaknya warga yang datang ke rumahnya, disepakati jenglot akan diperlihatkan kepada khalayak umum.

Ia tidak tahu kenapa jenglot yang ditemukannya di pinggir sungai, setelah menjalani ritual itu raib. “Tadi ada orang yang mau melihat. Lalu saya minta hari Sabtu saja. Tapi ternyata saat saya masuk ke dalam rumah, jenglot sudah tidak ada,” terangnya.

Meski demikian, ia yakin jenglot dengan panjang rambut mencapai 70 cm itu, tidak hilang. Melainkan hanya menghindar dari penglihatan manusia. Mbah Di yakin, dengan menjalankan ritual kembali, jenglot akan kembali ditemukan. “Kami akan ritual lagi. Dan saya yakin, beberapa hari ini bisa dikembalikan,” tandasnya.

Kabar menghilangnya jenglot dari kamar Mbah Di, ternyata juga membuat warga tambah penasaran. Beberapa orang yang ingin menyaksikan kebenaran jenglot itu, terus berdatangan ke rumah pemiliknya. Tapi, warga hanya kecele karena jenglot itu memang sudah tidak ada.

ULAR BERKEPALA MANUSIA,  ULAR BERKEPALA MANUSIA misteri, ULAR BERKEPALA MANUSIA foto, ULAR BERKEPALA MANUSIA gambar, ULAR BERKEPALA MANUSIA video, ULAR BERKEPALA MANUSIA toyol, ULAR BERKEPALA MANUSIA  cari, ULAR BERKEPALA MANUSIA melayu, ULAR BERKEPALA MANUSIA peristiwa, ULAR BERKEPALA MANUSIA hantu, ULAR BERKEPALA MANUSIA malaysia, Hantu Cermin hantu, ULAR BERKEPALA MANUSIA bf1, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri kawan, misteri toyo, misteri artis, misteri cari, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon,misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri hantu, misteri kl, misteri bf1, hantu misteri, hantu foto, ULAR BERKEPALA MANUSIA, hantu video, hantu kawan, hantu toyo, hantu artis, hantu cari, hantu melayu, hantu layu, hantu melay, hantu malaysia, hantu indon, hantu indo, hantu indonesia, hantu takut, hantu teman, hantu hantu, hantu kl, hantu bf1,misteri, foto hantu, gambar hantu, video hantu, kawan hantu, toyo hantu, cari hantu, hantu melayu, takut hantu, teman hantu, hantu hantu, misteri, foto, gambar, video, kawan, toyo, artis, cari, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia, takut, teman, hantu, kl, bf1, cari misteri, cari toyo, cari gambar, cari cari, cari teman, cari bf1,