Tag Archives: rumah berhantu

Rumah Berhantu British

Rumah Berhantu British, Rumah Berhantu hantu, Rumah Berhantu seram, Rumah Berhantu aneh, Rumah Berhantu misteri, Rumah Berhantu berhantu, Rumah Berhantu menakutkan, Rumah Berhantu kisah seram, Rumah Berhantu filem seram, Rumah Berhantu cerita seram, Rumah Berhantu cerita, Rumah Berhantu gambar, Rumah Berhantu foto, Rumah Berhantu lagu, Rumah Berhantu latar belakang, Rumah Berhantu misteri nusantara, Rumah Berhantu cacat

Rumah Berhantu British

1. Bricklin Manor

2904733688_0e536ffc64

Bricklin Park ranked first international online report October 30 on whether the world really fishy? Most people would trust a negative. However, around or happen at a number of odd-odd experienced strange things, but also can not explain it. On the occasion of Halloween eve, the inventory of the United Kingdom Trust Territory of the United Kingdom 10 The most famous “ghost house”, to ensure that you read the spine cool hair.

“Without a head of Queen’s” home ranked first
British Trust frequency based on the ghost, the ghost of death and whether the reputation of always change to determine the 10 large “ghost house” of. The list also received the “Trust mysterious story,” Ghost Writer Shannon Evans ex help. She claimed that open to the public of the 630 monuments, at least 200 are haunted, but these ghosts are harmless, there is no need for removal.

All the “ghost house” in the vicinity of Norfolk Bricklin Manor????There is no doubt the first place. It is said that it is the period of the 17th century James I All-England, one of the most beautiful buildings in order to fine decorative tapestries and precious collection of books known. In addition, the estate in such a famous also because it is the poor without a head of the spirits of the dead Queen’s House????. In the House before the Earl of Wiltshire Thomas Boleyn of all, his daughter Annie was born at Queen’s here. Queen’s in 1536 at????betrayed by King Henry VIII was beheaded, allegedly by her every day of the death penalty, people to see her arm at the head, by a knight from driving without a head Walk around the tower of the carriage.
In addition to Queen Anne, the two have the estate the famous “ghost” appears often. Count one is Thomas, allegedly because he did not see the death of his daughter shot saved by the curse. Each year, the ghost of his cock at the public knows before they attempt to climb the bridge 12; another ghost????are Sir John, he was a knight of the 15th century, and later became works of Shakespeare’s comedy “???husband, “the prototype of the protagonist. It is said that he would sell the estate of Sir Thomas, he also often visits their home.
Bricklin estate manager to allow Brooks calmly said that the report had a lot of visitors have seen the ghost of the three individuals, especially in the post-May 19 because it was Queen Anne was beheaded days

2. Dunst Wolfsburg

2904733690_5765f39ce9

Satsuma Dunster Castle Dorset region, where there is also the ghost of some well-known, one of her best known green men

3.???spinning classes Cheshire Course
2904733692_a07ec87202

Cheshire???spinning class field, it is said there is a group of spinning, where the ghost workers.

4. Newton Manor
2904733692_a07ec87202

Dinesh Carmarthenshire in the Darfur region of Newton’s estate, said to the 18th century, a Wendy Carneiro????Miss Xu Di strangled by a suitor. To the National People’s Congress here feel as if the invisible hand is a pair of??their throat

5.????
2904733694_8def6d3321

Tyneside at????estate near Newcastle, which is a 18th century manor of the forest, it is said a ghost of the unfortunate female count always show up ..

6. Lyme Park, Cheshire

2910115992_4b6990ddd7

Lyme Park, Cheshire, a lot of people have seen the funeral of a “ghost team” through the park.
7.

2904733698_015cae395a

A man has been hanged in England during the civil war in the gatehouse, the people have seen him around the ghost there. In addition, the visitors also saw “Cinderella,” and then she disappeared from the face to the wall

8. Hughenden manor

2909268907_47dcf3dfd4

British politicians and writers often the ghost of Benjamin Disraeli was all smiles standing on the stairs looking at the past, tourists ..
9. Garden Castle

2910116418_14423c73da

Pu to the Prince of the Castle and Garden of tourists seen wearing black clothes of a mysterious woman, who sat on a chair near the fireplace. Visitors have always felt someone touch them by hand.

10. Elton Hall

2909269481_e5988067b4

Elton Manor Lincolnshire, said to a gentleman dressed in black, often appear in the “Queen’s bedroom.”

2910116978_f0dc80c23e

??????????????????????????“????”?

Ada penghuni di rumah ini..SERAM !!!

Ada penghuni di rumah ini..SERAM !!!

ADA PENGHUNI DI RUMAH INI

ADA “PENGHUNI” DI RUMAH INI | Sebelum tu, aku nak bagitahu korang. Ini kisah benar yang dialami oleh kami sekeluarga. Tiada rekaan atau sebagainya.

Cerita memang cukup panjang dan seram, kalau tak berani baca, jangan baca. Takut nanti ada yang demam 1 minggu pulak.

Mami pernah beritahu, ada satu hari tu masa dia tidur, dia rasa macam ada sesuatu yang menindih badan dia. Nak bergerak, dia rasa susah. Nak celik mata, tak boleh celik. Nak bukak mulut, keluarkan suara pun, seakan-akan macam ditekup mulut.

“ish..ish..” Sound efek sikit

Sebelum kami berpindah ke rumah yang kami diami sekarang ni, rumah ini telah ditingalkan agak lama oleh pemiliknya dan tidak disewakan kepada sesiapa pun. Mungkin ada sebab-sebab tertentu.

Bukan mami saja pernah mengalami peristiwa pelik, malah aku pun pernah jugak. Ni nak story la ni. Seperti biasa, setiap malam selepas makan malam, aku akan melepak sambil menonton TV di ruang tamu atas. Seorang diri. Manakala mami dan Cik Man di bawah. Nak jadikan cerita, tekak aku rasa haus, air dalam botol pun dah habis. Maka aku ambil botol dan turun ke bawah untuk isi air. Lalu depan bilik mami, lampu menyala, macam kelibat mami sedang duduk di atas katil. Aku hairan, sebab waktu-waktu macam ni selalunya dia menonton TV di bawah. Aku patah balik, sekali lampu bilik tidak dinyalakan pun. Dan mami pun sebenarnya tiada di dalam bilik. Aku hairan, tapi diam je. Orang tua-tua pesan, nampak benda pelik jangan tegur. Ingat, JANGAN TEGUR!

Satu malam, sebelum aku tidur, aku pergi gosok gigi di tandas bawah. Aku nampak macam kelibat orang lalu belakang aku. Cik Man kot. Aku diam. Tapi bila aku nak naik atas balik, aku tengok Cik Man tengah syok tengok Ong Bak 2. Kencang betol diorang punya aksi pukul-memukul. Tip-top. Macam biasa, aku diam. JANGAN TEGUR orang tua-tua kata.

Beberapa minggu lepas tu, aku balik kampung. Isnin malam tu mami cakap dengan aku. Rupa-rupanya dalam rumah yang kitorang duduk ni ada makhluk hitam yang tinggal. 2 ekor. 1 dalam bilik mami dan 1 kat bahagian belakang pintu berdekatan bilik air. OK, sekarang aku faham. Kenapa aku boleh nampak kelibat mami dalam bilik dia, sedangkan dia takda. Dan mami ditindih masa waktu tidur. Dan objek yang lalu belakang aku masa kat dapur.

Alhamdulillah, sepanjang aku duduk kat rumah tu, aku tak pernah pulak kena ganggu atau apa. Lagi aku sorang. Kadang-kadang tu ada la jugak rasa bulu roma tiba-tiba meremang, tapi aku diam je. Aku mengaji dalam bilik, halau dia keluar kot-kot dia masuk dalam bilik aku. Kadang-kadang aku mengaji kat ruang tamu atas, kasi dia panas sikit. Aku takdalah rasa takut, cuma cuak sikit je.

Terpulang la korang nak percaya atau tak. Tapi hakikatnya cerita ni semua memang benar, takda reka-reka. Dan gambar tu pun memang betul, abang aku yang capture sendiri. Cuma ingatlah, kat dunia ni memang ada makhluk lain yang diciptakan oleh Allah. Dan kita kena percaya, mereka ni wujud. Percaya saja bukan takut. Sebabnya yang perlu kita takutkan adalah yang DI ATAS tu.