Tag Archives: tahan

Buah durian beranakan buah durian

download_003

Buah durian beranakan buah durian

Durian merupakan tumbuhan dari genus Durio yang menghasilkan buah yang boleh dimakan. Ia banyak terjual di pasar-pasar termasuk pasar tani dan pasar sayur.

Durian adalah buah tropikal yang berasal dari Asia Tenggara. Warna buah berbeza dari hijau ke perang, dan mempunyai bentuk bujur sehingga bundar. Buah ini boleh membesar sehingga 30 cm (12 in) panjang dan 15 cm (6 in) diameter, dan lazimnya mempunyai berat antara satu hingga tiga kg (2 hingga 7 lb). Ciri-ciri durian adalah buah yang mempunyai kulit bersabut yang diselitupi dengan duri yang tajam, mencucuk, dan bau yang kuat dan unik yang terhasil dari isi di dalam, yang dianggap oleh sesetengah orang sebagai berbau busuk. Bahagian buah boleh dimakan adalah isi yang kekuningan, yang menyelitupi biji benih.

Ramai orang menganggap durian sebagai buah yang sedap, ia dipanggil “raja buah” oleh penduduk tempatan. Sebahagian orang barat yang tidak tahan dengan baunya telah menggambarkan buah durian dengan gambaran seperti “makan kastard dalam tandas awam”. Terdapat juga gambaran bau durian sebagai bau lori sampah yang baru sahaja melanggar skunk.

Pelik dan aneh buah durian beranakan buah durian.

Buah durian beranakan ,  Buah durian beranakan  misteri, Buah durian beranakan  foto, Buah durian beranakan  gambar, Buah durian beranakan  video, Buah durian beranakan  toyol, Buah durian beranakan  cari, Buah durian beranakan  melayu, Buah durian beranakan  peristiwa,Buah durian beranakan  Buah durian beranakan , Buah durian beranakan  malaysia, Buah durian beranakan  Buah durian beranakan , Buah durian beranakan  bf1, misteri foto, misteri gambar, misteri video, misteri kawan,misteri toyo, misteri artis, misteri cari, misteri melayu, misteri layu, misteri melay, misteri malaysia, misteri indon, misteri indo, misteri indonesia, misteri takut, misteri teman, misteri Buah durian beranakan, misteri kl, misteri bf1, Buah durian beranakan  misteri, Buah durian beranakan  foto, Buah durian beranakan , Buah durian beranakan  video, Buah durian beranakan  kawan, Buah durian beranakan  toyo, Buah durian beranakan  artis, Buah durian beranakan  cari, Buah durian beranakan  melayu, Buah durian beranakan  layu, Buah durian beranakan  melay, Buah durian beranakan  malaysia, Buah durian beranakan  indon, Buah durian beranakan  indo, Buah durian beranakan  indonesia, Buah durian beranakan  takut, Buah durian beranakan  teman, Buah durian beranakan  Buah durian beranakan , Buah durian beranakan  kl, Buah durian beranakan  bf1,misteri, foto Buah durian beranakan,gambar Buah durian beranakan , video Buah durian beranakan , kawan Buah durian beranakan , toyo Buah durian beranakan , cari Buah durian beranakan , Buah durian beranakan  melayu, takut Buah durian beranakan , teman Buah durian beranakan , Buah durian beranakan  Buah durian beranakan , misteri, foto, gambar, video, kawan, toyo, artis, cari, melayu, layu, melay, malaysia, indon, indo, indonesia, takut, teman, kl, bf1, Buah, durian, beranakan, buah, durian

Personaliti Lelaki Mengikut Horoskop – Gemini

lens2401801_1233169269gemini_tattoos

Personaliti Lelaki Mengikut Horoskop – Gemini

Orangnya: Mudah Gemuk! egoistic, tak suka kalah. Kalau ada debate, jangan harap anda nak menang.. dalam apa-apa persoalan jua mereka ada aje alasan nya

Tips utk memikat: Sabar aje lah.. be patient. Sebagai perempuan, mengalahlah sikit.. lambat laun hatinya akan lembut jugak.. Lelaki Gemini ni suka pada perempuan yang lembut, hatinya akan lembut jua.

WARNING: Jangan bersikap terlalu kasar dengannya.. kalau dah tak tahan dengan mereka,blah aje jangan banyak cakap.. mereka panas baran. Tak guna bertengkar anda tak akan menang punya pasal diorang nak menang jer…..

Rahsia Lelaki, Rahsia Lelaki Supernatural, Rahsia Lelaki video, Rahsia Lelaki objects, Rahsia Lelaki events, Rahsia Lelaki constellations, Rahsia Lelaki fortune, Rahsia Lelaki trailer, Rahsia Lelaki horror, Rahsia Lelaki spiritual, Rahsia Lelaki strange, Rahsia Lelaki discover, Rahsia Lelaki photos, Rahsia Lelaki paranormal, Rahsia Lelaki investigation, Rahsia Lelaki publication, Rahsia Lelaki bf1, supernatural, video, objects, events, ghost bell, Japan, the program calls, trailer, horror, spiritual, strange to talk about, discovery, Rahsia Lelaki, monsters, photos, paranormal, investigation, announced that a car accident, science, fantasy, explained that, the United Kingdom, ghost, haunted house, Kito, history, and curse, abandonment, family, strange, physically, legends, sea and strange, human, world, the phenomenon of Thriller,  Inside, nerves, archeology, heritage, research, and 18 cut, not into, mummy, Rahsia Lelaki, ancient, world, ancient, Rahsia Lelaki, through the ages, the Rahsia Lelaki, India, a giant skeleton, seriously, plague, Egypt, the tomb was found, face, Quest does not rot, Collection, ruins, wildlife, animals, rare, something, different things, wolf-cub, Moscow, sensation divers, skin diseases, birth, degeneration, beauty, the universe, to explore, the U.S. scientists, Saturn, the phenomenon of alien body, UFO, Mars, contact, signals, Secret, disasters, extreme, nebula, moon, goddess, the sun, Earth, the formation of ring,  destruction, trailers, pray, ask ghost, Thailand, constellations, fortune